FUCK MY BRAINS OUT

Ibland tänker jag att om flickor vore
konst så ville jag bara
knulla skiten ur dem. I
rött, gult och svart, mina händer
är penslar och hon är ett
smutsigt papper. Kanske är det
bara jag.
-
Känner mig ful som fan,
dont mind me, jag 
är vilsen, råttgrå. Är
artig och hälsar tillbaka,
tack jag känner
varje por, varje tanke
väger ton, det gör
ont att prata. 
-
Hon är inget konstverk, bara
lättklädd och det hjälper inte. 
Jag vill dö, hjärtat vill
upp och ut genom munnen
men något är i vägen, 
orubbligt, tänder, ett
andetag, tungan,
hennes läppar
-
Tänker att jag vill bort. Från mig
och från dig. Från allt. 
Ganska ofta, mest nu
-
Skriker ihjäl det inom mig. Tänker
att ibland är det
bra att komma sist. 
-
Det passerar mig och sen,
borta
-
Fuck my brains out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0